یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا
یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا

خودم خونگرمم، ولی وبلاگمون سرد سرد. لطفا با دلی گرم وارد شوید


یوسف پسر تنها ولی خوش سانس ترین پسر دنیا

فقط هانی تونست به قولش عمل کنه و منو تنها نزاره.

از همه تون بیزارم ، نفرت دارم چون با احساسات من بازی کردین. حلالتون نمیکنم هیچوقت .

خیلی خوش سانس ام که عزیزترین و پاک ترین رفیقم "هانی" منو تنها نزاشت. مررررررررسی هانی ....خواهش میکنم اجازه بده این کامنتم رو همه بخونن تا دیگه بهم تهمت خیلی چیزارو نزنن. دیگه خسته ام از هر کی که ادعای رفاقتش میشه ولی موقع عمل که میرسه ،تنهام میزاره.اون یه نفر با احساساتم بازی کرد، ولی تا ازم معذرت خواهی نکنه ازش نمیگذرم.حلالش نمیکنم.معذرت خواهی هم کنه باز نمیبخشمش.حلالش نمیکنم که بهم تهمت زدو رفت.

 

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت9:28---11 شهريور 1395
دنیا همینجوریه من دوستای دنیای مجازی که هیچی دوستای دنیای واقعیمم.... هعیییییی

میدونیین تو این دنیا هرکی با معرفته تنهاست همه آدم رو تا زمانی میخوان که... لازمت دارن بعدش.......-__-
پاسخ یوسف:سلام آره رفیقای منم همشون توی دنیای واقعی ،رفیق نیستن ...از دشمنم بدترن...بخاطر همونم زیاد با کسی رفاقت نمیکنم


آرتمیس
ساعت23:24---4 شهريور 1394
خیلی خوشحال شدم که جوابمو نوشتین . خیلی خوبه که آدم همه رو دوست داشته باشه ،البته من با ساده بودن موافق نیستم. اتفاقا آدم باید علاوه بر قوی بودن در مقابل دیگران ، زرنگ هم باشه و دوستا و دشمنا رو خوب بشناسه .چون امکان داره بعضی از دوستیا ظاهری باشه و خوبه که آدم از قبل برای هر چیزی آماده باش تا موقعش ضربه نبینه. من افرادی رو که باهام موافق نیستن رو دوست دارم چون باعث پیشرفتم میشن حتی کسایی که اذیتم میکنن چون باعث قوی تر شدنم میشن.توی هر انسانی هرچقدرم که بد باشه بالاخره یه صفت قابل ستایش پیدا میشه.
به نظر من هر احساس یا کلمه بد روی روح انسان اثر میذاره مثلا خود من وقتی کلمه ی دشمن رو نوشتم قلبم درد گرفت. برای همین به شما توصیه میکنم از ذات افراد توجه کنید بدیاشونو ببینید و دوستشون داشته باشید.


آرتمیس
ساعت2:08---4 شهريور 1394
راستش متنتونو خوندم دلم نیومد اینو بهتون نگم.
توی این دنیا خیلی آدما هستم که ظلم دیدن .ظلم هایی که ما حتی با شنیدنشونم وحشت میکنیم .خیانت که سهله .خیانت تو دوستی که دیگه سهل تر. نفرت احساس خیلی قوی ایه. خشم هم همینطور.خشم و نفرت مثل اینه که خودمونو به خاطر ظلم یا اشتباه دیگران تنبیه کنیم.ولی بخشش یعنی اینکه با اون واقعه مواجهه کنی و شکستش بدی
.و قدم بعدی حرکت به جلو هستش. یعنی اشتباه اعتماد به افرادی که لیاقتتو ندارن رو دوباره تکرار نکنی تا دوباره ضربه نبینی .
من هر موقع یه متن با احساسات منفی مثل نفرت میخونم قلبم درد میگیره. آقا یوسف همه رو دوست داشته باشین
پاسخ:سلام آرتمیس عزیز پسر خوب باور کن من یه دره کینه ای از کسی ندارم و همه رو دوست دارم الا خودمو. از خودم فقط بدم میاد. بخدا همه رو دوستدارم حتی دشمنم رو. این پست ای هم که نوشتم یه رازه که کسی فعلا نباید بدونه. خوشحال شدم یه جورایی میشناسمت بازم بیا خوشحال میشم پسر..مرررررررسی از کامنتت


هانی 
ساعت16:58---28 مرداد 1394

از نظر بیشتره بیشتره اینا...آدما مثل لباسن...خیلی راحت مثل یه لباس عوضت میکنن...اینا هیچ ارزشی برای دیگران قائل نیستن..چون خودشون کلا آدمای بی ارزشی هستن...یه مشت مرده متحرک...یوسف به نظر من هرکی که حرفای خوب زد لزوما نمیتونه آدم خوبی باشه...حضرت عیسی علیه سلام..پیغمبر خدا گفته(درخت را از میوه اش بشناس)..و همینطور حضرت مهدی عجه الله..فرمودن(در آخرالزمان انسانها مانند میوه های رسیده ای هستند که وقتی از نزدیک نگاهشان میکنی میبینی کرم خورده و فاسدند)...

پاسخ:سلام هانی . تو بهترین رفیقمی. خودتم خوب میدونی چی میگم. تو با همه فرق داری تو باوفایی ولی اینا ادعاشون خیلی میشه که یوسف رو دوس دارن.رفیق یوسف هستن.ولی توی عمل همشون مثل همن.همشون حرف مفت میزنن. دیگه چیزی برا گفتن ندارم. این پست و نوشتم که همه اونایی که ادعا میکنن دوست یوسف هستن،این ادعا رو برا خودشون نگه دارن و برا دیگران بکار ببرن لازمشون میشه. راسی هانی منو تو قسم خوردیم تا آخر عمرمون پیش هم، رفیق هم و داداش هم باشیم. که تا بحال از اینم جلوتر بودیم.مرررررررررررسی هانی داداشی عزیزم خیلی دوستدارم که منو از همه رفیقات بیشتر دوستداری



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 28 مرداد 1394برچسب:,

|
 






نقاشی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

یوسف

 

 

 

غیبت هانی
هانی و 4 خرداد«هانیسف»
نقاشیهای طبیعی دوستداشتنی و فوق زیبا که لیدا برامون کشیده
به احترام رفیقای خوب وبلاگمون
شهادت پدر ساجده باجئم
سلام به همه رفیقای عزیزم
کیمیا
تولد یه آشنا به اسم زهرا
نقاشی آجی لیدا
نقاشی آجی مریم
تابلو نقاشی زیبای آجی مریم
نقاشیهای خوشگل و زیبا از آجی ساجده
خراب شدن مودم و تموم شدن شارژ نت ام
نقاشی های ثنا خانوم و داداش عرفان
نقاشی احسان
نقاشی های آجی ساجده و آجی فضیلت
جواب سوال سپهرداد
یوسف
سه کلام از زندگی
عید فطر برتمامی شیعیان جهان مبارک
نظر هانی در مورد زبان انگلیسی
یادگیری زبان اسپانیایی و یوسف
هانی هم گفت پیامهای خوش آمد گویی رو حذف اش کن
عكسهاي ديده نشده از سامي يوسف.... برا داداشام احسان و عرفان و هانی و بقیه دوستان
تقدیم به احسان و عرفان عزیز
افشین نوری همکلاسی اول دبیرستانم
رویای ناتمام 14 ساله یوسف
برا داداش احسان
نقاشیهای جدید لیدای عزیز و گلم
نقاشی آجی گلم لیدا
تولد آجی نسا و تولد آجی ندا مبارک ---نقاشیهای تولد ملینا ملیکا و نسا و ندا
تولد ملیکا و ملینا دو خواهر دوقلو
تولد عزیزترین رفیقم
نقاشی ملیکا و تولد آبجی لیلام و قهرمانی استقلال خوزستان
بهینه سازی نقاشی یوسف توسط عزیزترین داداش اش هانی
نقاشی برا عزیزترین رفیقام.... و اینم مرحله اول و دوم نقاشیها
سلام به همه دوستام
برا هانی عزیزم
yousef غریبه تنهای تنها
برا هانی
نقاشی عزیزترین داداشام و آجی هام......پست ثابت وبلاگ
نقاشی
اتفاقات یک ساعت قبل و یک ساعت بعد سال تحویل 95
راز سال نو
این نقاشی ام برا آجی ملینای عزیز و مهربونم
داداش هانی کجا موندی پس؟؟؟
نقاشی پروفایلم به افتخار هانی و رفیقای عزیزمون ملیکا،ملینا،سارا،زاگرس،آریا،آرین
برا آجی ملیکای عزیز
7 ستاره آسمونی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

خاطرات دختر کاراته کار
دختر کاراته کار
وب دوم ریحانه جون
داداش عطاء
استقلال(تاج1324) سعید جان
عاطفه
رضوان
رها جون
کودک درون ، من اکتیو تشریف داره
روانشناسی رنگها
کیمیا "همشهری کرجی ام" تکواندوکار افتخار آفرین تاریخ المپیک
مریم
آجی ثنا " همشهری خوبم"
هواداران استقلال
ماکان و ماهان"دوقلوهای نابودگر"
asma
alma
داداش احسان "همشهری عزیزم"
✿reyhane✿
پرنسس پاییزی
مهدیس
آقای نویسنده نوجوان"علیرضا قلعه خندابی"
لیدا خانوم طراح و نقاش عزیز
رها
میس السا "وبلاگ منجمد یخی آجی ستایش گلم"
آجی نسا " قلب کوکی"
خاطره های ندا "دختر رویایی"
maryam خانوم یه دختر تنها " هر کی خدارو داره تنها نیست دختر"
رویای دخترونه ملینا یه آجی بی همتا
وبلاگ شاد آجی فاطمه ...یه آجی همزبون
رویای دخترونه من "ملینا" عزیزترین دختر دنیا
پرنسس ملیکا ، عزیزترین آجی من
داداش عزیز خودم ( پسران زیبا هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 201
بازدید کل : 7982
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 1031
تعداد آنلاین : 1